İade ve Değişim

Satın aldığınız ürünlerle ilgili herhangi bir memnuniyetsizlik yaşamanız durumunda, aşağıda belirtilen koşullar çerçevesinde değişim ve iadeleriniz gerçekleştirilecektir. Sipariş değişim işleminizi sipariş adımlarından herhangi birinde ya da siparişinizi verdikten ve ödemesi yapıldıktan sonra siparişiniz kargoya teslim edilmediyse "Sipariş Takibi" menüsü üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. Siparişiniz sırasında hesap açtırmadıysanız ya da ödemesi onaylanmış ve siparişiniz kargoya teslim edilmiş ise mesai saatleri içerisinde +90 532 522 36 38 numaralı Whatsapp Müşteri Hizmetleri'ne mesaj atarak iptal/değişim talebinde bulunabilirsiniz.



Tüketici Kanunu’na göre, “Sebep Göstermeden Cayma Hakkı” ürünü teslim aldığınız ilk 7 (yedi) iş günü içerisinde geçerlidir. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde iade edebilirsiniz.



Ürün Değişimi

Değişim istediğiniz ürün ile ilgili talebinizi, siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 (ondört) gün boyunca yapabilirsiniz. Satın almış olduğunuz tüm ürünleri stok durumunun uygun olması halinde, farklı bir numara, beden, renk ve model ile ya da tamamen farklı bir ürün ile değiştirebilirsiniz. Talep edeceğiniz yeni ürün yine Ücretsiz Kargo ile adresinize gönderilecektir.



Lütfen Dikkat!

* Tarafınıza ulaşan ürünleri etiket ve bilgilendirme yapışkanlarını çıkarmadan ve ürüne zarar vermeyecek şekilde deneyiniz.

* Ürün içeriği farklı ise kapağını ve ambalajını açmayınız, değişiminiz ücretsiz olarak yapılacaktır.

* Değiştirilecek ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve ürünün orijinal faturasının da gönderilmesi gerekmektedir.

* Ürün, teslim aldığınız haliyle iade edilmelidir.(Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez.)

Ücretsiz Kargo: Ücretsiz kargo ile gönderilen siparişlerin değiştirilmesi durumunda ohora.com.tr kargo ücretini bir kereye mahsus olarak karşılar. Aynı ürün için birden fazla değiştirme talebinin olduğu durumlarda kargo masrafları sipariş sahibine aittir.



Ürün iadesi

www.ohora.com.tr web sayfasından almış olduğunuz ürünü, teslimat tarihinden itibaren 14 (ondört) iş günü içerisinde faturası ile birlikte iade edebilirsiniz.



* İade edilecek ürünlerin, orijinal ambalajlarında, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle birlikte eksiksiz bir şekilde, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış, yeniden satılabilir durumda olması ve ürünün orijinal faturasının da gönderilmesi gerekmektedir.



* Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler; tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir. Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış ve denenmemiş olması şartına bağlıdır. (Her türlü kimyasal ürünler hakkında kullanılması durumunda iade talep edilmemektedir.)

* İadeniz, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”ne uygun olmalıdır.

Önemli Not: Kurumlara kesilen faturalı ürünlerin iade ve değişiminde ürünlerin, kurumun düzenlemiş olduğu, ‘Ürün Birim Fiyatı+KDV’ şeklinde kesilmiş ‘İade Faturası’ ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir.



Kusurlu ürün iadesi:

Siparişleriniz paketlenmeden ve kargoya teslim edilmeden önce kalite kontrolünden geçmektedir. Ancak üründen kaynaklanan herhangi bir kusur olması durumunda iadelerinizi, aldığınız ürünün teslim tarihinden itibaren ondört (14) gün içerisinde yapabilirsiniz. Şikayetiniz ilgili tedarikçi firmaya iletilecek, inceleme süreci sonucunda kullanımdan doğan bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza ödenecektir.


Siparişim kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Siparişinizi kontrol ettikten sonra imzalayarak teslim alınız. Eğer kargonuzda bir karışıklık ya da eksiklik varsa teslim almadan kargo görevlisine tutanak tutturup iade etmelisiniz.


Siparişim kargodan hasarlı olarak çıkarsa ne yapmalıyım?


www.ohora.com.tr web sayfamızdan yapmış olduğunuz alışverişiniz ilgili kargo şirketi tarafından teslim alındığı andan itibaren, size teslim edildiği ana kadar kargo firması güvencesi altında olup, sigortalı taşınmaktadır. Ambalajı ve kutusu zarar görmüş olan kargolarınız için kargo görevlisine hasar tespit tutanağı tutturmanız gerekmektedir.



İade işleminizi gerçekleştirmeden önce, siparişinizle ilgili gerekli inceleme www.ohora.com.tr , gerekli görüldüğü durumlarda, markanın yetkili servisi tarafından yapılmaktadır; konu ile ilgili muhatabınız www.ohora.com.tr  ’ dir.



Konu hakkında sorularınız devam ediyor ise mesai saatleri içerisinde 0539 777 15 71 numaralı Müşteri Hizmetleri'ni arayabilirsiniz.



İadenizin gönderimi:

İade etmek istediğiniz ürünleri anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile iade edebilirsiniz. Kargo ücreti tarafımızca karşılanacaktır.

Önemli Not: Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi (Aras Kargo) dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde gönderi ücreti müşteriye aittir, ödemesi yapılmamış gönderiler teslim alınmayacaktır.